REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO [E-INNOVATIONS]
z [01.01.2024]
I. Definicje
Użyte w Regulaminie
pojęcia oznaczają:
1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka
organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają
zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.
U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą
elektroniczną w ramach sklepu internetowego [E-INNOVATIONS];
4. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny
pod [adresem], za pośrednictwem którego Klient może w szczególności
składać Zamówienia;
5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu
Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy [E-INNOVATIONS SP.Z O.O.] a Klientem,
zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
7. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej –
ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.);
8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa
z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144,
poz. 1204 ze zm.);
9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające
bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i
liczbę Towaru.
II. Postanowienia ogólne
2.1. Niniejszy
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego
dostępnego pod [PLATFORMA.SZKOLENIAMOZAICO.PL].
2.2. Niniejszy
Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2.3. Sklep
internetowy, działający pod [PLATFORMA.SZKOLENIAMOZAICO.PL], prowadzony jest
przez [E-INNOVATIONS SP.Z O.O].
2.4. Niniejszy Regulamin
określa w szczególności
a.) zasady dokonywania
rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
b.) warunki i zasady
dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu
internetowego;
c.) warunki i zasady
składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
d.) zasady zawierania
Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu
Internetowego.
2.5. Korzystanie ze
sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system
teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań
technicznych:
a.) Internet Explorer
w wersji […] lub nowszej z włączoną obsługą [wskazanie niezbędnych aplikacji,
np. aplety Javy], lub
b.) [przeglądarka
internetowa] w wersji […] lub nowszej z włączoną obsługą […], c.) minimalna
rozdzielczość ekranu […] x […] pikseli.
2.6. W celu
korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać
dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do
Internetu.
2.7. Zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa [E-INNOVATIONS SP.Z O.O] zastrzega sobie
możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego
do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci
zostaną o powyższym powiadomieni.
2.8. Klienci mogą
uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem
odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu [platforma.szkoleniamozaico.pl/regulamin]
oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
2.9. Informacje o
Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy,
parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia
umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
3.1. Klient
zobowiązany jest w szczególności do:
a.) niedostarczania i
nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści
propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne
prawa osób trzecich,
b.) korzystania ze
Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w
szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
c.) niepodejmowania
działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego
niezamówionej informacji handlowej (spam),
d.) korzystania ze
Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla [E-INNOVATIONS
SP.Z O.O],
e.) korzystania z
wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w
zakresie własnego użytku osobistego,
f.) korzystania ze
Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi
zasadami korzystania z sieci Internet.
IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
4.1. W celu zawarcia
Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę
internetową [platforma.szkoleniamozaico.pl], dokonać wyboru produktu cyfrowego
podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi
komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
4.2. Wybór zamawianych
Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
4.3. W trakcie
składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Kupuję” – Klient ma
możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym
celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami
dostępnymi na stronie.
4.4. Po podaniu przez
Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych,
wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego
Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
a.) przedmiotu
zamówienia,
b.) jednostkowej oraz
łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz
dodatkowych kosztów (jeśli występują),
c.) wybranej metody
płatności,
4.5. W celu wysłania
Zamówienia konieczne jest, podanie danych osobowych oznaczonych jako
obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zapłać”.
4.6. Wysłanie przez
Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z [E-INNOVATIONS SP.Z O.O]
Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
4.7. Po złożeniu
Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą ostateczne
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
4.8. Umowę traktuje
się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której
mowa powyżej.
4.9. Umowa sprzedaży
zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
V. Dostawa
5.1. Dostawa Towarów
jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod
adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
5.2. Dostawa
zamówionych Towarów odbywa się drogą mailową.
5.3. Termin realizacji
dostawy wynosi od 1 do 2 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta
Zamówienia.
5.4. Klienci mogą
uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem
odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu [platforma.szkoleniamozaico.pl/regulamin]
oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
Utrwalenie,
zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych
postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje poprzez przesłanie Klientowi na
podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar
wydruku potwierdzenia, specyfikacji Zamówienia oraz faktury VAT na prośbę
klienta
VI. Ceny i metody płatności
6.1. Ceny Towarów
podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w
tym podatek VAT
6.2. Klient ma
możliwość uiszczenia ceny:
a.) przelewem na numer
konta bankowego [98 1140 2004 0000 3102 8428 7993],
b.) płatnością w
systemie [BLIK, przelewy 24],
c.) zapłata kartą
płatniczą
VII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy
7.1. Klientowi,
będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na
podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na
odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w
terminie 10 dni i wysyłając je na adres einnovationsspzoo@gmail.com podany w
niniejszym Regulaminie.
7.2. Termin 10-dniowy
liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
7.3. Prawo do
odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
·
rozpoczęcia – za zgodą konsumenta – świadczenia usług przez [sklep
internetowy], przed upływem terminu 10 dni od zawarcia umowy;
·
nagrań muzycznych i audiowizualnych oraz programów komputerowych zapisanych
na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich
oryginalnego opakowania;
·
umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy
wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
·
towarów (usług) wykraczających poza standardową ofertę sklepu,
przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego
indywidualnych potrzeb;
·
świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub
których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu
·
dostarczania prasy;
7.4. W przypadku
odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że
zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towaru należy
zwrócić na poniższy adres:
einnovationsspzoo@gmail.com
7.5. Zwracany przez
Klienta Towar powinien zostać usunięty z komunikatorów elektronicznych, pamięci
urządzeń elektronicznych lub innych nośników multimedialnych
VIII. Reklamacje dotyczące Towarów
8.1. E-INNOVATIONS SP.
Z O.O. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w
rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru
zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej.
8.2. Reklamacje,
wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie
niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres EINNOVATIONSSPZOO@GMAIL.COM [E-INNOVATIONS]
zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do [14] dni, a
gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy
reklamacja zostanie rozpatrzona.
IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
9.1. E-INNOVATIONS podejmuje
działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim
zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w
rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
9.2. Klient
zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić E-INNOVATIONS o wszelkich
nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu
Internetowego.
9.3. Nieprawidłowości
związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres
mailowy einnovationsspzoo@gmail.com,
9.4. W reklamacji
Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i
datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
9.5 E-INNOVATIONS SP.
Z O.O. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do [14]
dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta,
kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
X. Postanowienia końcowe
10.1. Rozstrzyganie
ewentualnych sporów powstałych pomiędzy E-INNOVATIONS SP. Z O.O. a Klientem,
który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane
sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu
postępowania cywilnego.
10.2. Rozstrzyganie
ewentualnych sporów powstałych pomiędzy E-INNOVATIONS SP. Z O.O. a Klientem, który nie jest konsumentem w
rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi
właściwemu ze względu na siedzibę E-INNOVATIONS SP. Z O.O.
10.3. W sprawach
nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu
cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne
właściwe przepisy prawa polskiego.